تور روسیه ، تور روسیه 95 ، قیمت تور روسیه

تور روسیه. تورهای روسیه هتل های روسیه درباره روسیه . دیدنی های روسیه. – تور روسیه نوروز 95 تور روسیه نوروز 96

تور روسیه ، تور روسیه 95 ، قیمت تور روسیه

تور روسیه. تورهای روسیه هتل های روسیه درباره روسیه . دیدنی های روسیه. – تور روسیه نوروز 95 تور روسیه نوروز 96

تور روسیه. تورهای روسیه هتل های روسیه درباره روسیه . دیدنی های روسیه. – تور روسیه نوروز 95 تور روسیه نوروز 96

بایگانی
  • ۱
  • ۰

تور روسیه2

تور روسیه

اخذ ویزای آسان نسبت به سایر کشور های اروپایی

اکثر کشور های اروپایی مخصوصا کشور های اروپای غربی شرایط اخذ ویزای نسبتا مشکلی دارند . برخی از آنها نیاز به ویزای شنگن دارند ، برخی نیاز به پرینت حساب بانکی ، برخی نیاز به بلوکه نمودن مبلغی مشخص در حساب بانکی و حتی برخی نیاز به اسناد ملکی دارند ولیویزای روسیه بسیار آسان اخذ میشود و تنها نیاز به پاسپورت و ۲ قطعه عکس میباشد .
از این رو برای ثبت نام در تور روسیه استرس اخذ ویزا را نخواهید داشت .

قیمت مناسب تور روسیه نسبت به سایر تور های پر طرفدار

روسیه کشوری اروپایی و کاملا مدرن میباشد . این کشور جزو برترین کشور های دنیا از نظر اقتصاد ، صنعت و فرهنگ به شمار میرود ؛ با این اوصاف اگر شما مقایسه ای بین قیمت تور کشورهایی مانند تایلند ، مالزی ، سنگاپور ، هند و چین با قیمت تور روسیه داشته باشید و کیفیت کشور ها و پکیج های مسافرتی آنها را مورد ارزیابی قرار دهید متوجه میشوید که صرف اقتصادی با تور روسیه میباشد .

معماری ترکیبی از اروپای غربی ، اروپای مرکزی و اروپای شرقی

یک بار به مسکو و سن پترزبورگ سفر کنید ، انگار خلاصه ای از معماری کل اروپا را دیده اید ؛ ضرب المثل معروفی هست که ” اندرو هاید ” جهانگرد معروف در کتاب سفر به روسیه خود به آن اشاره کرده است. شاید با توجه به گسترش اینترنت و انتشار تصاویر زیادی از مسکو ، سن پترزبورگ ، سوچی و کریمه نیاز نباشد که در مورد هنر های معماری ، و بافت شهری این منطقه صحبت کنیم و شما به جستجوی کلمه ” Moscow attractions ” و کلمه ” saint petersburg attractions ” در قسمت جستجوی تصاویر گوگل دعوت می‌کنیم.

جذابیت های منحصر به فرد روسیه

روسیه بزرگترین کشور دنیاست و مساحت آن به اندازه قرص کامل ماه میباشد . این کشور به علت قرار گرفتن در نیم کره شمالی در فصل تابستان ، وقتی که به بازه زمانی شب وارد میشویم هوا همچنان روشن میباشد که اصطلاحا به آن شب های سفید می‌گویند. همچنین در فصل زمستان نیز این کشور بیشتر زمان روز را تاریک میباشد و هوایی نزدیک به منفی ۲۵ درجه سانتی گراد را تجربه میکند . این کشور ترکیبی از مدرنیته و سنت هست به نحوی که شما در کنار مکان های تاریخی از مدرن ترین هتل ها ، وسایل حمل و نقل عمومی و رستوران ها استفاده میکنید. همه این ها در کنار زیبایی های این کشور انگیزه زیادی برای سفر را در گردشگران ایجاد میکند.

کیفیت خدمات شهری ، تفریحی و اقامتی

روسیه دارای سیستم مدیریتی شهری و گردشگری بسیار قوی نسبت به سایر کشور های همجوار خود میباشد. از این رو برخلاف برخی از تور های معروف آسیایی و شرق اروپایی ؛ در روسیه شما با امکانات و خدمات گردشگری بسیار با کیفیتی رو به رو هستید و این به لذت بردن هرچه بیشتر از سفر کمک شایانی می‌کند.

فرهنگ مردم روسیه و امنیت بسیار بالای کشور

روسیه سیستم آموزشی بسیار غنی دارد و سالانه بخشی از آموزش خود را به نحوه رفتار با گردشگران و طریقه جذب توریست اختصاص داده است . این مسئله باعث ایجاد بستری مناسب برای مسافرین شده است ، به نحوی که مردم این کشور با گردشگران مهربان هستند ( مسئله ای که شاید در برخی از کشورهای آسیایی مشاهده نکنیم ) و دولت روسیه نیز کلیه امکانات و ملزومات را در جهت رفاه گردشگران فراهم میکند . از سوی دیگر سیستم امنیتی این کشور بسیار قدرتمند میباشد و شما دغدغه ای بابت دزدان خیابانی ، جیب بر ها و … نخواهید داشت . شاید شنیده باشید افرادی که به کشور های آفریقایی یا آمریکای جنوبی سفر میکنند از امنیت آنجا رضایت کافی را نداشته باشند ولی خوشبختانه تا به حال موردی از روسیه گزارش نشده است .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی